tisdag, april 30

2 veckomätningen

Andra veckan har också gott bra. Har dock varit lite dåligt på att dricka, men måste skärpa mig. vet inte varför jag slarvat med vattnet.. Men från och med igår ska jag dricka minst 3 50cl vattenflaskor i skolan, och de för 1.5 liter minst. Och dricka 50 cl före och efter shaken hemma. Alltid ha vatten redo, annars vet jag att jag inte går och hämtar om de inte står framför mig..
Nej skärpning Eva! Mer vatten, så kommer de nog gå bra!

Här kommer iaf lite mått från andra veckomätningen :)
(Först jämförelse med 1a veckan, sen sammanlagt från 2 veckor)


Startvikt: 126.7 kg
Dagens vikt: 122.6 kg (-0.8 kg) sammanlagt -4.1 kg

Mått på brösten - start: 121 cm
Dagens mått: 117cm (oförändrad) sammanlagt -4 cm

Mått under bysten - start: 107 cm
Dagens mått: 102 cm (+1 cm) sammanlagt -3 cm

Mått runt midjan där de är som bredast - start: 146 cm
Dagens mått: 141 cm (-1 cm) sammanlagt -5 cm

Mått på rumpan - start: 135 cm
Dagens mått: 132 cm (-1 cm) sammanlagt -3 cm

Mått på överarm - start: 41 cm
Dagens mått: 41 cm (oförändrad)

Mått runt lår - start: 80 cm
Dagens mått: 73 cm (-1 cm) sammanlagt -7 cm

Mått runt vad - start: 49 cm
Dagens mått: 47 cm (oförändrad) sammanlagt 2 cm



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar