tisdag, april 16

Första dagen

Idag är första dagen på mitt 5 veckor långa flyt för att gå ner mina 12 kilo för att få göra min operation.
Åt chokladpudding till frukost. Kändes väldigt mysko att äta chokladpudding halv8 på morgonen. Inget man skulle göra i vanliga fall till frukost :P men jag tänkte att jag skulle bli mättare länge om jag åt de direkt på morgonen. Men de blev jag inte. Klockan är snart 11 och jag är vrålhungrig!! Tur att de snart är lunch så jag får fylla magen med första shaken. Vet inte än om de blir choklad eller hallon, men de visar sig.
Måste även ge mig själv en klapp på axeln för att jag går ut och går med min sambo runt en sjö i Högbo som är 3,7 km, och att jag går till busstationen varje dag istället för att ta bussen hemifrån, och den promenaden är typ 2 km ;)

Iaf så var chokladpuddingen sjukt god!! Den smakade som vanlig pudding, bara att den var mycket lättare i konsistensen och smaken.
Rekommenderar den för er som ska gå på flyt med modifast! :)





2 kommentarer:

  1. jag blandande en vanilj och en choklad pudding och tog sen halva var tillsammans, blev supergott :)

    SvaraRadera
  2. Finns supergod vaniljmousse och chokladmousse eller pudding beroende på hur man tillagar dom med väldigt lite kalorier från Alpnaering.

    De har även flyt som är helt ok


    SvaraRadera