tisdag, maj 7

Fullt upp

Hej.
Ursäkta för dålig uppdatering! Har tokfullt om dagarna och massor att göra, så bloggen har inte riktigt hunnits med..
Har iaf fått lite mer skjuts på viktminskningen.. och gått ner 1.3 kg denna vecka..
Så har ett par kilo kvar.. Och bara 14 dagar kvar.
Men har börjat dricka mycket mer vatten, uppmot 3.5 liter om dagen, börja gått till och från busstationen (1.8 km 1 tur) när jag ska till och från skolan. Och går drygt 4 km med Fredrik i Högbo. 

Så grymt skönt ute nu när våren kommit!! <3 
Sen får man sitta ute i solen och plugga i skolan också.. Helt underbart!!

Har iaf mätt och vägt mig idag, precis som vanligt.. Men har dock inte haft tid att blogga om de , men jag LOVAR att göra de imorgon! :D

Nu ska jag duscha efter turen i Högbo, sen bädda ner mig och ladda inför sista skoldagen till på måndag! :)

Hoppas ni har de gött :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar