måndag, maj 20

5 veckor

Imorgon, tisdag, har de gått 5 veckor.
5 veckor utan varm mat, 5 veckor utan frukostmacka, 5 veckor utan saft, dricka och riktig mat. 5 veckor på Modifast!
Helt sjukt att jag klarat av de.. har varit riktigt tufft ett par gånger, men jag har klarat mig och ätit Modifast 4 gånger om dagen i 5 veckor. Sjukt länge!!
Har fått bort mitt sötsug. Har provat att dricka loka/bon aqua naturell med lätt kolsyra, men de smakar bara konstigt.. Fattar inte hur jag kunnat leva på sånt förut.. Usch och blä!! Älskar numer vatten.. De trodde jag aldrig. Har alltid hatat vatten, men de finns inge bättre. :)

Och imorgon är det operation!
Fattar de fortfarande inte.. Jag ska bli smal och fin... oförståeligt..

Sen har jag tagit före-och efter 5veckorsbilder.. En riktig skillnad. Fick nästan en chock när jag kollade igenom dom.
(ursäkta tröttminerna.. ;)   )


har fått tagit bort den långa bh-förlängaren på 1 dm och bytt till en kortare :)
 

Käkben har jag fått ;)


Nej nu måste jag fixa de sista till imorgon. Är snurrig av huvudet av alla att-göra-saker.. 

Slänger säkert in ett inlägg imorgon innan jag åker till sjukhuset i Gävle. Ska vara där 7.00, så blir att kliva upp tiiiidigt, eftersom jag ska duscha mig med descutan en andra gång, förutom ikväll, och ta tabletter..



2 kommentarer:

  1. Så himla duktigt gjort Eva! STRAKT JOBBAT!
    Hoppas allt går bra på operationen och efter.
    Smal och fin skrev du, fin är du alltid, med eller utan kurvorna. Det viktiga är att du mår bra och trivs. Vilken resa du är på nu!
    ALL lycka till idag!
    HEjja dig! Kram Mariana J.

    SvaraRadera
  2. Du är riktigt duktig Eva, starkt jobbat!
    Säger som ovanstående att du alltid är fin :)

    SvaraRadera