söndag, september 22

Helgen

I helgen har jag och F varit hemma i Degerfors/Karlskoga, för min kusin M skulle döpa sin lilla söta dotter på lördag.
Lunchade med Siri efter skolan i fredags, sen kom F och hämtade mig så jag fick hem och packa de sista, sen åkte vi mot Degerfors. Åkte till mamma och åt pizza, sen till syster och sambo för lite monopolspel. Sen hem till pappa och kika på tvn lite, men jag var skittrött så somnade typ direkt när jag satte mig i soffan.
På lördagen var vi bjudna till mamma på lunch, så åkte till henne vid 1 ungefär, sen åkte jag, mamma och F till min syster eftersom hennes dotter skulle komma, och henne vill jag ju verkligen träffa <3
kl 16 började dopet, fast vi åkte dit ungefär vid 15.30 eftersom jag skulle fota och var tvungen att ställa in kameran efter kyrkans ljus.
Dopet höll på ca 30 miinuter tror jag, sen blev de fika.
Åt middag hos pappa lite senare på kvällen, sen en tur till Karlskoga och sen till mamma och kika lite på tvn..
Sen åkte vi hem vid 10.30 idag, eftersom F skulle köra Ferrari vid 16 och ville hem och landa lite..

Nu är F och jobbar, och har gjort de ungefär 4 timmar, men snart kommer han hem igen <3












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar