söndag, november 17

Söndag morgon

Vaknade före alarmet, duschade och fixade hår, smink, slängde i mig frukost och begedde oss till stan för fotografering med fotograf Micke Bergling.
Han hade skrivit ut på sin fb-sida att han skulle göra ett nytt projekt kallat Face, där han kommer sätta ihop ansikten till ett collage typ.
Så då nappade jag.
Möttes upp i stan och gick ner till en liten garageuppfart där de var mörkt och ljuset kom utifrån. Bästa fotostället i Sandviken kan jag tro!
Tog med mig Fredrik, så han frågade Fredrik om han ville vara med också. Enda killen i detta projekt! :)
Tog massa bilder på mig, sen Fredrik och som tack för att vi ställde upp på projektet tog han lite kort på oss båda.

Och nu längtar jag som f*n eftersom att få se resultatet! :D

Har förresten gått ner 35.3 kg nu! :D
Snart nere på 80-talet. Och sen är de bara 16.5 kg kvar till 74.9 kg och normal BMI :D

Livet leker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar