onsdag, april 16

Dagen för ett år sedan..

.. då började jag gå på flyt med Modifast som jag skulle göra 5 veckor inför operationen, skulle gå ner 12 kilo, gick ner 11. Nöjd över de ändå! :)
Kommer ihåg hur jobbigt jag tyckte att de skulle blir.. men när jag väl var inne i de var de inte alls lika jobbigt. Fuskade en gång, på Rättviks vårmarknad, för då var de riktigt varmt ute och mitt vatten hade blivit varmt, och det är ju inte sååå gott att dricka varm shake, så köpte en korv med bröd istället.  Men annars gick det bra :)

Och nu är de redan ett helt år sedan jag började med flyt. Galet fort har de gått!




Vänstra bilderna
Vikt - 126.7 kg
Mage - 146 cm
Bröst - 121 cm
Under BH - 107 cm
Rumpa - 135 cm
Överarm - 41 cm
Lår - 80 cm
Vad - 49 cm

Högra bilderna
Vikt - 84.5 kg  (- 42.2 kg)
Mage - 108 cm  (- 38 cm)
Bröst - 95 cm  (- 26 cm)
Under BH - 83 cm  (- 24 cm)
Rumpa - 111 cm  (- 24 cm)
Överarm - 32 cm  (- 9 cm)
Lår - 59 cm  (- 21 cm)
Vad - 40 cm (- 9 cm)

De enda jag saknar är min bröst.. :(  har gått ner i BHstorlek från 105E + 10 cm förlängning till ungefär 85-90D så typ tomma påsar om man jämför. Haha!

En totalminskning i cm - 151 cm

1 kommentar:

  1. Vilket fantastiskt år du haft, vilken resa du gjort!
    Gratulerar till ett resultat som heter duga!
    Jag mäter mig precis som du och det är ett jättebra sätt att se resultat - för ögonen missar förändringen som kroppen går igenom.

    SvaraRadera