lördag, augusti 24

Veckan

I måndags började jag skolan igen.
Sjukt kul att träffa alla igen! Alla vänner man brukar umgås med i skolan, alla lärare och spännande med nytt folk.

Fredrik köpte en ny soffa, prydnadskuddar och nytt soffbord. Blev sååå tjusigt!


Var till köpis igår och köpte en höstjacka som belöning för att jag är så duktig med maten och träningen. Och för att jag nu gått ner 25 kilo! :D Känns fantastiskt. Älskar alla kommentarer man får i skolan om att jag tunnat ut, att jag blivit smal och fin.. Give me more! Haha ;)



En ny dator har jag också inhandlat i tisdags. Väl behövligt! Min gamla ger nog snart upp. Haha!!
Sen har jag fått stipendium från Göranssonska fonden för att köpa en dator, så de var ju passande.
Blev en vit Sony Vaio Fit 14". Åh den är så fin!


Märker bara att de kommer ta ett tag innan man lär sig Windows 8. Men jag börjar nog få kläm på en liten del av de iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar