torsdag, januari 16

Nytt

Hej och hå vad dagarna går.
har börjat skolan igen efter 2.5 vecka ledighet. Huvudet har inte vant sig än med tidiga mornar och sena dagar, men de kommer väll! Träningen har fått fallit bort lite, tyvärr.. är alldeles för slut när jag kommer hem, och har då 100 andra saker som måste göras. men har kommit ut på ett par långpromenader ett par dagar nu. Underbart när snön ligger på backen och när de knarrar under skorna när man går <3

Denna termin känns annorlunda mot de andra 3 jag gått. På ett sätt känns de bra att kunna fokusera ordentligt och slippa allt negativt som varit de andra terminerna.. och kanske för att de är min sida termin. Förhoppningsvis! Har några kapitel kvar på matte A, och engelskan blir jag klar med denna termin. :)

Och en sak hände i veckan, eller egentligen 2. Hittade en tröja i garderoben jag inte haft sen jag gick på gymnasiet, som passar helt perfekt nu. Sen provade jag ett par jeans i månads och då var 46 för stort. Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar