torsdag, mars 27

Sovmorgon

... och jag är uppe halv6 ;)
Kunde inte somna om när Fredrik åkt till jobbet.. så då kan jag ju lika gärna vara vaken. Tänkte köra igång en tvättmaskin och diska lite.

Sen kl 10 går jag mot bussen, för jag och allmänna kursen på skolan till Gävle för studiebesök.
Först ska jag luncha med tjejerna på Bali Garden i Gävle, em asiatisk restaurang.
Sen ska vi kolla lite i butiker. skulle behöva köpa lite nytt smink och en ny sminkväska.
Kl 14 ska vi gå på Fängelsemuseet och kl 15 är de rundvandring på teatern.

Och imorgon är min födelsedag! :D
Så när jag kommer hem i eftermiddag/kväll ska jag börja göra fluff till tårtan. Ska prova daimfluff på undre lagret och geléhallonfluff på översta lagret. Ska bli spännande ;) första gången jag gör fluff, men alla säger att de är så enkelt så får väll prova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar