lördag, juli 6

Shopping

Idag tänkte jag mest ligga och sola på  balkongen och ute på gräsmattan. Började göra de och satt typ 2 timmar innan jag fick sms från Sandra som frågade om jag ville med till Gävle, sen till Oves och Valbo köpcentrum en tur. Och de säger man ju sällan nej till ;)

Åkte först till Erikshjälpen där hon skulle köpa ett  databord, men de har redan blivit sålt.  Men jag köpte en liten handväska till min systerdotter Linnéa :)
Sen åkte vi till Biltema där vi mest kollade.  Var väll något litet som åkte ner i korgen..
Och sen stadium outlet eftersom jag var på jakt efter mjukare kortare träningsbyxor som jag ska ha när jag börjar träna på gymmet. Och det hittade jag. :) svarta Adidasmysbyxor som går till knäna typ.
Sen åkte vi till Lundins säljlager (Owes), och där köpte jag 2 frukostskålar och en plastsked som jag brukar göra äggröra med :)

sen till köpis där jag hittade någon kroppsspray som luktade underbart på Gina.
Sen käkade vi mellis på subway och åkte sedan hemåt :)

Tack för en trevlig dag bästa Sandra ♡

1 kommentar:

  1. Vad fina tallrikar :)

    betalar 1000:- förstas gången sen blir det billigare om man gör påfyllning.

    SvaraRadera