tisdag, juli 9

Tjockdag

Känner mig som tjock tjockare tjockast idag. . Dålig dag.

Skrev på en sida på fb om min dåliga dag och hur jag känner, och då skrev en tjej att jag skulle plocka fram måttbandet och mäta och jämföra med dagen jag började med Modifast.

Sagt och gjort!

Flytstart 16 april
BMI 42.3
Vikt 126.7 kg
Bröstmått 121 cm
Mage 146 cm
Under bh 107 cm
Rumpa 135 cm
Lår 80 cm

Idag 7 veckor efter op.
BMI 36.4
Vikt 109 kg   -17.7 kg
Bröstmått 109.5 cm   -11.5 cm
Mage 131 cm   -15 cm
Under bh 94 cm   -13 cm
Rumpa 125 cm   -10 cm
Lår 70 cm   -10 cm

59.5cm mindre känns bra. 
Men kommer ALDRIG mer göra som förr att jag går till närmaste mack/affär och köper något onyttigt och bara deppar.
Utan jag ska faktiskt äta lunch om ca 1 timma sen cykla till Parkbadet och gymma! Hurray!!
Ser fram emot det.
Så skönt också när jag fått ett eget träningsschema av en PT genom sjukgymnasten, så jag vet precis vad jag ska göra :) ska träna 3 ggr i veckan, tisdag torsdag lördag, och simma 2-3 gånger.

Ska försöka sy in min bikini idag som jag köpte i mars när jag skulle till Tanzania, för den är väll en aning för stor nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar