torsdag, juli 11

Torsdag

Taggar till gymmet!! 
Sjukt drygt att vänta flera timmar innan jag kan dra iväg dit, men min sjukgymnast rekommenderade att jag ska träna när jag ätit frukost mellis och lunch så jag och musklerna får lite energi. Men men, bara vänta :)


Till frukost idag åt jag äggröra och 1 ruta mörkt surdegsbröd utan kanter och 1 skiva ost. 
Till mellis äggröra. (Är helt förälskad i äggröra!!) Har även tänkt prova på omelett, kvargolättar och kesoplättar snart, eftersom de är proteinrika och lätta mellanmål.
Och till lunch blir de mexicana och basmatiris och en liten sked lätt creme fraiche.  Åt de till middag igår också. Mumsigt! :)

Fick även två paket idag.  Ett skal till min nya fina s4 och en topp som jag vann på tradera :)
Fick ett paket i måndags också med ett skal.  Väntar ju på 6-7  saker från Ebay.  Haha! Men nu är de "bara" 5-6 kvar. Längtar efter mitt sportarmband till telefonen så jag kan ha min egen musik på gymmet.

1 kommentar: