måndag, december 16

Under 90

I lördags nådde jag mitt 3e mål - komma under 90 kg!
Väger nu 89.2. Vilket betyder att jag gått ner 37.5 kg sen den 16 april i år :)
BMI-enheter har minskat från 42.3 - 29.8  och jag är nu inte länge Obese Overweight, utan endast Overweight!! :D  Känns fantastiskt!
Så nu har jag bara 14.3 kg kvar till mitt mål på 74.9 kg. Har satt den 21 maj som datum för målet, och de lär jag väll klara? Känns inte som någon jättematch faktiskt. Men vi ser väll :)




På onsdag ska jag också prova på Pump på gymmet. Har youtube-at lite och de ser sjukt kul men tufft ut. Längtar!! 



1 kommentar:

  1. Imponerande!
    Påminner om den resa jag själv påbörjar i januari. Längtar tills jag också hamnar under 90... även om resan inte är klar där så är det länge sedan vågen stannade på den nivån.

    SvaraRadera