tisdag, april 16

Dagen

Har varit en tuff dag.. som du säkert läst är de min första dag på 5 veckors flyt.. Har ätit chokladpudding till frukost, hemsk äcklig hallonshake till lunch, chokladshake efter skolan och chokladpudding till kvällsmat.. Och drygt 2 liter vatten.
Och just idag verkar de vara en alla-köper-fikabröd-dag i skolan.. var fikabröd ÖVERALLT!! Och drickor, god mat.. Men bara hålla igen och tänka på något annat.. En dag närmare operation! :)

Fredrik hämtade mig efter skolan idag, så åkte vi hem till Claes i Hofors i väntan på att klockan skulle bli fem och vi skulle åka och kolla på ett hus som vi är intresserade av.
Var sjukt fint och jag skulle lätt skriva på papper och flyttat in typ nu. Perfekt stort hus för 2 personer, och kanske något framtida husdjur. :)
Nu hoppas jag bara bankerna är snälla mot oss så vi får ett finfint hus i våran smak :)

Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen.. så jag är liiiite piggare imorgon.. Känner på mig att jag kommer ha huvudvärk imorgon eftersom man inte ätit någon mat, men så får de bli.
Gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar